Waardering van OMC Amstelland - Diemen op 17 juni 2020

9.1
  • Oogaandoeningen

De floater bevond zich in mijn voorkeursoog en was zeer storend. Lezen van de krant leverde problemen op, soms kon ik een woord niet lezen. Na wat knipperen en bewegen van het oog lukt het dan uiteindelijk wel. Bij het cellospelen vormde het notenlezen een serieuze belemmering, zeker omdat de muziek doorgaat en er dus geen tijd is om opnieuw te lezen. De reguliere oogheelkunde had geen goede oplossing voor het probleem. Opereren is riskant en veroorzaakt vrijwel zeker staar. Ik heb inmiddels drie behandelingen ondergaan bij het OMC Amstelland. De 1e behandeling was zeer overtuigend, de belemmering bij het cello spelen was weg. In de 2e behandeling zijn een aantal grote storende vlekken alsnog verwijderd. Een 3e behandeling was niet strikt noodzakelijk, toch erg fijn dat ik deze wel uitgevoerd is. Het resultaat is perfect, Ik zie geen storende wolkjes en draadjes meer in het beeld. Ik ben het OMC erg dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OMC Amstelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.