OMC Amstelland

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Oogaandoeningen

Na een glasvochtloslating had ik last van een zeer hinderlijke floater in mijn linkeroog. Mijn oogarts bij Bergman schetste de mogelijkheden om die te verwijderen: vitrectomie met benoeming van de risico's of een vrijwel risicoloze floterlaserbehandeling bij dr. Gerbrandy. Ik heb, ondanks dat deze behandeling niet onder verzekerde zorg valt, voor het laatste gekozen. Na een geheel pijnloze behandeling was de meest hinderlijke floater geheel verdwenen. Dr. Gerbrandy is in mijn ogen een uitermate deskundig arts en bovendien een zeer aimabel mens. Dit geldt ook voor alle medewerkers die binnen het OMC Amstelland werkzaam zijn. Een klein goed op elkaar ingespeeld team.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OMC Amstelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.