OMC Amstelland

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Oogaandoeningen

Na jaren last te hebben gehad van flink wat floaters in beide ogen en de oogarts erg terughoudend was om een vitrectomie uit te voeren, heb ik op advies van mijn opticiën/optometrist contact opgenomen met dr. Gerbrandy van het OMC Amstelland. Na een verhelderende intake heeft hij beide ogen behandeld met de laser. Al met al zijn dat meerdere behandelingen per oog geweest in een tijdsbestek van een jaar. Ik ben over het resultaat zeer tevreden. Alle hinderlijke floaters zijn weg en mijn zicht is weer in orde. Ik ben blij dat ik het laten doen. Tenslotte nog een compliment aam de vriendelijke medewerkers in deze oogkliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OMC Amstelland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.