OMC Amsterdam

Waardering van OMC Amsterdam - Amsterdam op 13 juni 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Bij dezen zou ik graag mijn ervaringen willen delen met het OMC Amsterdam. De positieve punten waren dat ik erg snel terecht kon en de assistentes achter de balie vriendelijk en behulpzaam waren. Daarmee is het ook wel gezegd, want ik heb vooral een negatieve ervaring gehad. Ik werd geholpen door oogarts Ljubica Jovanovik-Pandova en had totaal niet het gevoel dat zij betrokken was met mij als patient. Ze heeft amper 5 minuten naar mijn ogen gekeken, en met een paar zinnen werd ik weggestuurd om oogdruppels te halen. De week erop lag er wel een rekening van €145 euro op de mat en een verzoek voor een vervolg onderzoek. Op internet lees ik meerdere negatieve ervaringen met deze oogarts, als ik dit had geweten was ik niet naar het OMC Amsterdam gegaan. Ik schrijf dit niet om het OMC zwart te maken maar  puur omdat ik mijn ervaring eerlijk wil delen en ik weinig ervaringen kon vinden op internet toen ik een afspraak wilde maken bij het OMC Amsterdam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OMC Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.