Oog Medisch Centrum Zaandam

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Staar

Ik was in het OMC voor twee staaroperaties bij dr. Zaal. Wonende in Amsterdam heb ik voor een regionaal ziekenhuis gekozen en kreeg via mijn opticien de heer Zaal aanbevolen. Met mijn angst voor alle ingrepen heeft het verzorgend personeel en dr. Zaal mijn fantastisch opgevangen en begeleid. Het resultaat is fantastisch! Ik ben blij en opgelucht dat ik voor deze oplossing heb gekozen als moest ik verder weg van huis!

Reactie van/namens Oogkliniek Oog Medisch Centrum Zaandam - Zaandam

Wat fijn dat wij u zo blij bent met het resultaat en de begeleiding! Ik lees dat u het resultaat fantastisch vond, maar zie aan de score dat wij toch nog wel hier en daar wat te leren hebben, bijvoorbeeld op gebied van uitleg. Mocht u zelf ideeën over hebben hoe wij dit beter kunnen doen, en deze met ons willen delen, dan vernemen wij dit erg graag via info@omczaandam.nl. Alvast bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oog Medisch Centrum Zaandam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.