Waardering van Oogcentrum Eibergen - Eibergen op 8 juli 2016

6.3
  • Staar

Hier heb ik op 15-12-2015 een staaroperatie gehad in Ahaus Duitsland. De operatie werd uitgevoerd door  Dr. Gerl en was pijnloos. Ik kon ook weer goed kijken, echter met nare bijwerkingen wat ze niet van tevoren hadden gezegd. Mij werd verteld door Dr. Brasser dat ze hier heel precies werkten. Nou dat heb ik gemerkt maar niet heus. Als je hier werd onderzocht duurde dit meerdere uren. De bijwerkingen zijn schitteringen bij schemer of minder licht die zeer hinderlijk zijn. Ik kreeg toen andere arts aangeboden die nog beter was dan Brasser. Deze zou mij ervan helpen met oogdruppels. Maar na maanden te hebben gedruppeld zit ik nog steeds met die hinderlijke schitteringen en die arts zegt doodleuk zo goed als je ogen vroeger waren als baby krijg je nooit meer terug. En daarom zou ik hier nooit meer naar toe gaan en zal deze oogkliniek bij niemand aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogcentrum Eibergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.