Waardering van Oogcentrum Noordholland, locatie Heerhugowaard - Heerhugowaard op 22 augustus 2016

7.0
  • Oogaandoeningen

1e behandel afspraak om 15.20 uur. Na 1 uur wachten pas geroepen er was tijd gereserveerd voor mij. Door slechte communicatie van het centrum laat men de patient maar wachten. Als er tijd is voor patient maak dan de afspraak niet. 2e afspraak ging goed snelle behandeling. 3e afspraak voor inenting in oog, na 40 min wachten gevraagt waarom het zo lang duurt voor oproep? Men vertelde mij dat men was vergeten mijn gegevens lijst door te geven aan de oproep mederwerker die de behandeling zou voor bereiden. Er hangt in het centrum een sfeer zo van: het oogcentrum is niet voor de patient, maar de patient is voor het oogcentrum.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogcentrum Noordholland, locatie Heerhugowaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.