Waardering van Oogcentrum Noordholland, locatie Heerhugowaard - Heerhugowaard op 3 januari 2018

2.0

Het valt mij op dat de klacht over hoe slecht ik ben behandeld verwijderd is. Dit zegt wel genoeg volgens mij. Er word niet geluisterd en na 2 keer een klacht te hebben ingediend word je niet terug gebeld. Waardeloos. Ik ga in vervolg naar alkmaar. Aangezien je geen 1 mag geven word het een 2 .

Reactie van/namens Oogkliniek Oogcentrum Noordholland, locatie Heerhugowaard - Heerhugowaard

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie op ZorgkaartNederland. Wij nemen de reacties die achtergelaten worden serieus.
Graag willen wij met u in contact komen om uw waardering te bespreken.
Indien u hiervoor open staat, zou u ons dan willen benaderen via e-mail: info@oogcentrumnoordholland.nl of
telefonisch: 088 91 91 800.

Graag willen we nog benadrukken dat wij geen reacties van Zorgkaart kunnen verwijderen. Zorgkaart is een onafhankelijke en betrouwbare ervaringssite.

Met vriendelijke groet,
Oogcentrum Noordholland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogcentrum Noordholland, locatie Heerhugowaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.