Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk

Oogkliniek

Madame Curielaan 6 2289 CA Rijswijk
Deze locatie is onderdeel van Oogheelkunde Rijswijk

Waardering van Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk - Rijswijk op 23 maart 2016

Staar

Mijn staaroperaties is helemaal fout gegaan. Het duurde erg lang en ik had veel pijn. Tijdens die operatie leek de chirurg het niet meer te weten. Hij was paniekerig en vroeg van alles aan zijn assistente. Mijn lenszakje was los? Ik ben half geopereerd naar het Leijenburgziekenhuis gestuurd, Daar is met succes een hersteloperatie uitgevoerd.

Reactie van/namens Oogkliniek Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk - Rijswijk

Geachte heer / mevrouw,

Wij vinden het heel vervelend om te horen dat u dit heeft meegemaakt en zouden graag met u in contact komen om hier over te praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.