Waardering van Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk - Rijswijk op 26 april 2016

3.0
  • Glaucoom

Onbereikbaar met de auto! Je kunt nergens parkeren. Ik moet voor de glaucoom van mijn vrouw regelmatig voor controle. Ik zet haar af en moet daarna eindeloos zoeken op dat bedrijventerrein naar een plekje. Vaak aangegeven maar men weigert er iets mee te doen. NB ik ben bijna 90 jaar.

Reactie van/namens Oogkliniek Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk - Rijswijk

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u uw auto niet kwijt kunt in de buurt van de kliniek, helaas is
dit een bekend probleem. U geeft aan dat wij weigeren hier iets aan te doen maar dat is geenszins het geval. Wij zouden deze situatie heel graag veranderen maar dit is helaas niet mogelijk. Graag zouden wij u willen attenderen op P+R Hoornwijck. Deze is gelegen aan Laan van Zuid Hoorn 38 - 2289 DE Rijswijk ZH. Deze P+R is op ongeveer 5 minuten lopen van de kliniek. Hopelijk bent u hiermee geholpen de volgende keer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogheelkunde Rijswijk, locatie Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.