Eyescan Wassenaar

Oogkliniek

Rijksstraatweg 324 B 2242 AB Wassenaar
088-1111975
Deze locatie is onderdeel van Eyescan
Openingstijden
zaterdag
Gesloten

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Eyescan Wassenaar over:

925 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
22 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

na plotseling licht flitsen in mijn linker oog kon ik direct langs komen in de kliniek in wassenaar Hier zijn ze zo deskundig ben heel blij dat ik geholpen ben

19 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Op zich zijn beide staaroperaties goed verlopen, maar na afloop bleek bij een oog in de hoek een waas te zitten. Ik zie met dit oog niet goed.

6.2
11 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

de zorg is uitstekend. alles wordt goed uitgelegd en overal wordt tijd voor genomen.

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed geluisterd naar de patient, het onderzoek is behoorlijk uitgebreid, dus betrouwbaar. Wacttijden zijn niet te lang, ik voel mij prettig als ik voor controle kom

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijke uitleg over de behandeling en welke behandeling voor mij het beste is. Deskundig advies en vriendelijke hulp

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Het was een goed consult. Ze hebben goed naar mijn ogen gekeken.

9.7
10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Mij is niet goed uitgelegd wat er precies gemeten werd en de bevindingen. Ook is de conclusie niet goed doorgenomen. Ben niets opgeschoten met het hele onderzoek . Kostte veel geld , en geen...

5.3
10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vond het erg lang duren voordat ik een fysieke controle had na mijn eerste staaroperatie. Dit gebeurde nadat ik contact had opgenomen. Het was wel in coronatijd.

10 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik voel mij daar op mijn gemak en voel me zeker over de deskundigheid

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke en deskundige behandeling . Er wordt aandacht aan je besteed en naar je geluisterd.

8.2
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Wordt duidelijk verteld/uitgelegd. Heel vriendelijk, altijd een oplossing. Juiste medicijnen voorgeschreven. En te vreden met onderzoek met respect behandeld.

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en aandacht die de oogarts mij geeft.

9.1
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Op afspraak onderzocht, conclusies opgevolgd en een periode getest of het afdoende helpt 2e afspraak onderzocht waarom de conclusies niet afdoende werken. Terecht Doorverwezen naar andere specialist.

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Is duidelijk zoals ik de vragenlijst heb in gevuld. Dus geen verdere uitleg nodig

7.0
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Het is goed gegaan. De zorg en behandeling waren uitstekend. De nabehandeling eveneens.

correcte en efficiënte behandeling

9.3
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

plezierig in de menselijke omgang, informatieve informatie en vakkundig. afspraak nagenoeg op tijd wat plezierig is

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Op de afspraakdag was behoorlijk ziek door de griep, afgebeld en een afspraak gekregen voor twee weken later. Top geregeld

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

oogarts uitstekend, assistentes absoluut niet. Totaal gebrek aan communicatie van de optometriste

5.0