Eyescan Wassenaar

Oogkliniek

Rijksstraatweg 324 B 2242 AB Wassenaar
088-1111975
Deze locatie is onderdeel van Eyescan
Openingstijden
zondag
Gesloten

Bekijk de kwaliteitsinformatie van het Eyescan Wassenaar over:

929 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.

correcte en efficiënte behandeling

9.3
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

plezierig in de menselijke omgang, informatieve informatie en vakkundig. afspraak nagenoeg op tijd wat plezierig is

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Op de afspraakdag was behoorlijk ziek door de griep, afgebeld en een afspraak gekregen voor twee weken later. Top geregeld

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

oogarts uitstekend, assistentes absoluut niet. Totaal gebrek aan communicatie van de optometriste

5.0
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Keurige, schone en lichte praktijk, Vriendelijke zorgverleners. Wat ik soms mis is informatie over Glaucoom direct vanuit de zorgverleners. Moet er regelmatig over doorvragen. Kan liggen aan de...

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Duidelijk communicatie, klant(patiënt)vriendelijke benadering, fijne uitleg en perfect resultaat

9.3
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Goede parkeerruimte, groots opgezette wachtruimte, vriendelijke ontvangst. Zeer bekwame arts.

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben altijd goed geholpen er is duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en de nazorg is goed.

8.4
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

De kliniek in Wassenaar is goede te bereiken, medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Oogarts kijkt verder dan alleen naar het probleem.

9.2
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

zeer goede ervaring met de oogkliniek wassenaar. alles al verteld in de vragenlijst.

9.6
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Een uiterst professioneel team.

9.7
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Geen problemen, gewoon correct en voorzover het bij mij overkomt competent maar wel de indruk meer commercieel gericht dan voorheen beleefd.

7.9
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel erg tevreden met de geboden behandeling.

9.6
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kan deze kliniek iedereen aanraden. Kom er al jaren en het is vooral geen fabriek.

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Nog onder behandeling maar zeer tevreden

8.2
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Niet helemaal te vreden omdat de oogspecialist mij niet gezien heeft. Ik ben daarom niet zeker hoe het met de staar gesteld is.

7.3
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Lang wachten in wachtkamer. Telkens een andere arts. Bij een behandeling was het benodigde instrument zoek

7.3
9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden omdat er snel en adequaat gehandeld wordt en het goed georganiseerd is zonder lange wachttijden.

7 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

De eerste indruk bij binnenkomst Eyescan Wassenaar was meteen positief. Vriendelijke ontvangst door receptiemedewerksters. Zorgvuldige omgang met mij bij eerste controles van de ogen waardoor een...

8.1