Waardering van Oogkliniek Drechtsteden - Papendrecht op 18 december 2018

9.1
  • Maculadegeneratie

De onderdelen "voor- en nadelen" en "samen beslissen" zijn in mijn geval niet van toepassing. Dat licht ik even toe: Nadat ik plotseling zwarte vlekken in mijn oog kreeg, ben ik door de oogarts in Papendrecht met laser behandeld. Omdat ik niet lang daarna voor twee maanden naar Spanje zou gaan, heb ik extra aandacht gekregen. Ik heb naar ik meen drie behandelingen gehad voordat ik vertrok. De oogarts gaf mij adviezen, maar raadde mij ook aan bij de geringste twijfel contact met Papendrecht op te nemen, óf eventueel in Spanje naar een oogkliniek te gaan met mijn klacht. Een paar dagen voordat in naar huis zou terugkeren, merkte ik dat mijn gezichtsveld steeds smaller begon te worden. Ik heb mij in de omgeving waar ik was gemeld bij een oogarts, Zij stelde vast dat hier spoed bij was (mijn netvlies was aan het loslaten) en ik werd in Alicante geopereerd. Dat soort behandeling heet vitrectomie. Vandaar dat ik de onderdelen in de bovenste regel genoemd, niet kan beoordelen. Dat vond niet in Papendrecht plaats. Ik heb beide onderdelen beoordeeld met een negen. Dat moest wel, omdat ik een beoordeling móest geven. Anders kan ik de beoordeling niet verzenden. Het is dus eigenlijk "niet van toepassing" in mijn geval! Maar dat kan ik hier niet aanklikken. Ik ben zeer tevreden over de behandelingen die ik vooraf en na terugkeer uit Spanje heb gekregen in de oogkliniek Papendrecht. Bovendien is het een prettige omgeving. Helder, fris, prettige ruime wachtruimte, vriendelijke mensen, een koffiehoekje, en je kunt er nog parkeren ook.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogkliniek Drechtsteden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.