Waardering van Oogkliniek Heuvelrug, vestiging Zeist - Zeist op 21 november 2018

In deze kliniek staat voorop dat je wordt behandeld als mens en niet als nummer!7 jaar geleden ben ik in deze kliniek terechtgekomen omdat onze dochter van 6 een bril nodig had.Met veel plezier zijn wij jaren voor controles bij de kliniek geweest, vooral Brechje was haar favoriet.Na 35 jaar lenzen te hebben gedragen kreeg ik zelf zoveel klachten dat ik weer bij de Heuvelrugkliniek terecht kwam. Wel met een omweg nadat ik eerst elders was geweest, dat was dichter bij huis.Daar werd ik echt als een nummer behandeld en werd mij verteld dat ik maar een bril moest gaan dragen.Niets mis met een bril hoor, maar laat mij nou weer zo'n speciaal geval zijn dat die bril jampotglazen heeft en dat is niet fijn.Gelukkig kon Dr. Trap mij wel helpen en hij vertelde mij eerlijk dat er na de operatie waarschijnlijk een rest-sterkte zou overblijven omdat het nogal gecompliceerd lag.De operatie zelf is mij 200% meegevallen, totaal geen pijn tijdens of na de operatie die in alle rust plaats vond. Het is onvoorstelbaar dat na de operatie mijn zicht zo verbeterd is..Vandaag heb ik de laatste controle gehad en er is inderdaad een zeer kleine reststerkte over.Dus ik ga op zoek naar een leuke bril.Later kan ik altijd nog voor kiezen voor een laserbehandeling waarmee alles perfect is.  Daar zie ik niet tegen op want ik heb alle vertrouwen in de Heuvelrug kliniek.Ik zie de toekomst in ieder geval nu weer zonnig tegemoet met dank aan Dr. Nico Trap en zijn kundige- en vriendelijke medewerkers!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogkliniek Heuvelrug, vestiging Zeist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.