Oogkliniek Heuvelrug, vestiging Zeist

Huis Ter Heideweg 42 3705 LZ Zeist
Deze locatie is onderdeel van Oogkliniek Heuvelrug

26 resultaten voor je selectie:

25 april 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldige kliniek met zeer kundige zorgverleners, goede informatie en veiligheid staat voorop!

10 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn bezoek aan de oogkliniek is maar kort geweest.Ik was doorverwezen naar een oogarts door de opticien.Na controle door de oogarts bleek verdere behandeling niet nodig.

Goede ervaring, oplossing gevonden

9.8
10 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ernstig COPD patiënt. Alles werd heel erg goed verteld, dat ik helemaal geen angst meer had dat ik het benauwd zou krijgen. Was super.

10 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Drie prettig uitgevoerde vooronderzoeken naar scheelzien, waarbij ruim de tijd is genomen en goed op kwaliteit werd gelet.

6 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

In 2015 was vestiging de Bilt nog zelfstandig, maar inmiddels valt het hieronder.Qua afspraken (iets speling) en locatie (netjes en verzorgd) geen aanmerkingen.De behandeling was enerzijds...

Reactie van/namens Oogkliniek Oogkliniek Heuvelrug, vestiging Zeist - Zeist

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft gehad. Graag komen...
4.5
6 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede ervaring, alles top geregeld. Gewoon weer helder kunnen zien zonder bril, wat van tevoren was beloofd is helemaal waar gemaakt.

4 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

erg prettig en professioneel bedrijf, maar nazorg laat toch echt te wensen over. Klacht werd niet serieus genomen. Desondanks wel positief.

8.2
3 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Voor mijn gevoel was het een deskundige arts, in tegenstelling met een bezoek aan een andere oogkliniek!

3 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Prettig ontvangen, nemen de tijd voor je. Serieus, luisteren naar je.

3 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ben in Veenendaal op consult geweest, staar operatie volgt in in april in Zeist.

3 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Controle en injecties in nazorgtraject na ruthenium operatie in het LUMC. Deskundigheid, vriendelijk, denken mee, zoeken naar oplossingen.

8.3
3 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over ooglaserbehandeling. De behandeling is zeer goed verlopen, erg blij met het resultaat.

9.5

Filters