Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMC - Amsterdam op 6 juli 2020

5.5

Ik heb een afspraak gemaakt bij de oogkliniek Haarlem ivm klachten hangende oogleden (ptosis). Vriendelijke oogarts aldaar maar consult was eigenlijk niet nodig geweest: in Amsterdam kon ik wel behandeld worden voor ptosis klachten maar niet in Haarlem. Ik werd vervolgens doorverwezen naar Amsterdam. Ik kreeg een afspraak met een oogarts die hier veel ervaring mee heeft. Omdat ik onverhoopt niet kon op die dag heb ik afspraak verplaatst. Toen ik aangaf dat ik een afspraak bij dezelfde oogarts wilde bleek dat niet (meer)mogelijk te zijn. Er was uitsluitend 1 oogarts beschikbaar die slechts weinig ervaring had. Voor alle overige oogartsen zou ik op een "wachtlijst" komen en dat ko n wel enkele maanden duren. Erg onvriendelijk. Hoezo korte wachttijden? Ik denk dat ik mijn afspraak elders maak. Consult in Haarlem bleek dus bij voorbaat overbodig. Begrijp niet dat dit vantevoren aan mij niet is verteld. Het zal vermoedelijk wel in rekening worden gebracht. Niet erg netjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Amsterdam, AMC? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.