Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Doetinchem - Doetinchem op 24 december 2020

• Maculadegeneratie

Behandeling gaf bij mij een uitzonderlijke reactie die eerst onduidelijk bleef. Vervolgens werd hierop goed geacteerd. Achteraf was het m.i. daarom beter geweest de behandeling en begeleiding meer bij één oogarts te houden. Dit is nu ook ingezet voor het vervolg. De zorg is echter wel zorgvuldig gebleven. Of de opgetreden complicaties minder of voorkomen hadden kunnen worden zal altijd een vraag blijven. Ze worden nu echter wel voortvarend aangepakt. Ik heb het gevoel dat de behandeling in mijn bijzondere situatie in een algemeen ziekenhuis minder goed was verlopen. Ik ben daarom blij met deze kliniek, waarbij snel handelen mogelijk is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Doetinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.