Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Doetinchem - Doetinchem op 20 februari 2018

4.8

Mijn moeder heeft een operatie gehad bij Zonnestraal. Omdat zij nog altijd (ernstige) klachten heeft, ben ik meegegaan naar de controle afspraak. We hebben 55 minuten moeten wachten voordat we aan de beurt waren! Ook bij vorige afspraken was er sprake van een lange wachttijd.Het lijkt me dat er dan toch iets mis is met de planning. Wat ik ook vreemd vind, is dat de optometrist het consult doet terwijl wij een afspraak hadden met oogarts dr Struyk. De optometrist gaat de klachten van mijn moeder intern overleggen en zei tegen mijn moeder: "Ik bel u daarover terug, als u binnen een week niets van mij heeft gehoord, neemt u dan even contact met ons op". Dit vind ik ook een rare gang van zaken en niet patient vriendelijk.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | Doetinchem - Doetinchem

Beste meneer/mevrouw,
Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over de wachttijd en communicatie op onze locatie in Doetinchem. Oogziekenhuis Zonnestraal staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren, onze excuses. Mocht u behoefte hebben om uw ervaring te bespreken, dan nodigt onze vestigingsmanager u van harte uit, om hem te bellen via telefoonnummer 088 877 77 77.
Met vriendelijke groet,
team Oogziekenhuis Zonnestraal Doetinchem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Doetinchem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.