Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hilversum (voorheen Oogziekenhuis Zonnestraal) - Hilversum op 28 augustus 2019

9.9
  • Staar

Ik heb een staaroperatie aan mijn rechter oog laten doen, nu zeven maanden geleden.Ik ben uitermate tevreden en ik beveel de zonnestraal in Hilversum dan ook aan.Op zoek naar iets wat dan toch nog beter zou kunnen: de weken na de operatie had ik graag een tijdelijke bril van te oren aangemeten willen hebben, nu moest ik zelf op zoek. Verder alleen maar lof over de goede respectvolle behandeling, professioneel en met diverse controleslagen erin om dingen echt zeker goed te doen.  Als toch eens alle organisaties in Nederland zo’n kwaliteit zouden leveren,…

Bent u of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hilversum (voorheen Oogziekenhuis Zonnestraal)? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.