Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen - Hoogeveen op 8 juli 2020

Door covid-19 was de huisarts 'gesloten"en de oogartsen en opticiens waren in lock down. Vandaar dat ik zoveel nastaar klachten had dat ik geen krant meer kon lezen en geen auto maar kon rijden. Na een rondje ziekenhuis- bellen en uiteraard de oogkliniek bleken sommige wachttijden wel erg lang. De Bergman oogkliniek werkt enkele avonden en de zaterdag om de achterstand weg te werken. Ik kon dan ook het snelst bij die kliniek terecht. Inderdaad nastaar. De assistente was nog bezig een afspraak te regelen toen dokter Dzino terug kwam en zei: kom maar mee ik doe de laserbehandeling direkt wel even! Toen ik buiten kwam wist ik niet wat ik zag. De wereld was weer helder en ik kon weer lezen en uiteraard autorijden. Zeer tevreden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.