Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen - Hoogeveen op 1 juli 2020

3.1

Ik heb contact opgenomen en gevraagd of de locatie Hoogeveen rolstoeltoegankelijk is. Dat bleek zo te zijn. Er kwam een dame ons ophalen die zich niet voorstelde, of vertelde wat er ging gebeuren. Later werd mij duidelijk dat dit een assistent was. Ik vertelde dat ik op de wachtlijst, staaroperatie, sta bij het UMCG, en dat het nog een jaar zou kunnen duren. Hierop zei ze:”Dan heb ik slecht nieuws voor u, wij behandelen alleen mensen die kunnen lopen”. Hadden ze dat niet eerder kunnen aangeven? De oogarts vertelde dat de staaroperatie niet gedaan kon worden, omdat er geen anesthesist bij is. Hierop zei ik dat er toch geen anesthesie wordt gebruikt? Dit beaamde zij. Zoals in eerdere waarderingen naar voren is gekomen, is communicatie niet hun sterkste kant. Tevens kreeg ik sterk de indruk dat men niet zit te wachten op mindervaliden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.