Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen

woensdag
donderdag
vrijdag
8:00 - 18:00

Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen - Hoogeveen op 14 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Veel te lange wachttijd, veel te drukke chaotische wachtkamer, veel te veel onderzoeken in verhouding tot relatief eenvoudige (verwijs!)klacht.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen - Hoogeveen

Geachte mevrouw/heer,

Wij stellen het op prijs dat u de moeite neemt uw ervaring te delen en zullen uw ervaring gebruiken om de kwaliteit van ons zorgtraject te verbeteren. Het is zeer spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met Bergman Clinics.
Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. U kunt uw ervaring delen in het klachtenformulier op: www.bergmanclinics.nl/klachtenformulier of u kunt contact opnemen via 088 9000 500.
De betreffende klachtencoördinator zal binnen 3 werkdagen reageren, nadat we uw contactgegevens hebben ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Bergman Clinics.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Hoogeveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.