Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Haarlem - Haarlem op 1 maart 2019

9.9
  • Staar

Doordat er iets niet op orde was in de operatie kamer begin december met het licht kon mijn operatie niet doorgaan bij de oogarts. De telefoniste had mij nog net op tijd gebeld die ochtend om dat te melden (kan gebeuren) maar had mij vervolgens achteraan de wachtrij van de dokters operatie schema gezet eind maart. Ik was er helemaal van de kaart van. Ik heb contact opgenomen met de Clientadviseur met wie ik erg fijn contact heb gehad het hele traject door. Nicky is een engel en heeft mij zeer goed geholpen en gerustgesteld en alles op alles gezet dat ik de week erna! geopereerd kon worden. Ik ben zelden zo goed geholpen in een ziekenhuis. Het resultaat is echt fantastisch. Ik kwam in het Oogziekenhuis voor een Artisan behandeling. Mijn dank is groot dokter Putting en OMC. Ik hoop dat jullie hebben genoten van mijn traktatie bij de koffie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.