Bergman Clinics | Ogen | Haarlem

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Staar

Ik heb al jaren dezelfde oogarts maar door een fout bij de balie stond ik gepland bij een voor mij onbekende oogarts. Dokter Coppens heeft staar bij mij geconstateerd en vertelde dat standaard lenzen de beste keuze voor mij zou zijn. Teleurgesteld ging ik naar huis. Vervolgens kwam ik bij de optometrist voor een lensmeting en hij heeft mij de verschillen uitgelegd tussen de soorten lenzen die er zijn. Ik heb hoge cilinders die opgeheven zouden kunnen worden met op maat gemaakte lensjes wat ervoor zou zorgen dat ik in de verte goed zou kunnen zien Zonder bril. Voor mijn werk een pre. Ik vind het erg slordig dat dokter Coppens mij daar niet op heeft geattendeerd. Als het aan hem had gelegen liep ik de rest van mijn leven met een bril de hele dag op. Ik ben gelukkig vanaf de biometrie heel goed geholpen en ik wou de behandeling graag voortzetten bij mijn eigen oogarts dokter Klaver. Ondanks zijn volle spreekuur heeft de optometrist ervoor gezorgd dat ik dokter Klaver toch nog even kon spreken na het verwarrende gesprek bij de andere oogarts. Ik ben dokter Klaver dan ook zeer dankbaar. Er is voor mij een wereld open gegaan na de operatie met de op maat gemaakte lensjes. Ik heb het optometristen team Joost en Nicky als prettig en adequaat ervaren. Vraag zeker naar hen als je goed geholpen wil worden. Tot volgend jaar dan is mijn vrouw aan de beurt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.