Waardering van Bergman Clinics | Ogen | Haarlem - Haarlem op 24 januari 2018

3.2
  • Oogaandoeningen

Na dat ik netjes was gedruppeld in de ogen en oogdruk was opgemeten werdt ik na 10 minuten door de assistent van de oogarts binnen geroepen na dat ik aangegeven had dat ik vlekken zie in linkeroog nog 2 x gedruppeld in ogen assistente heeft daarna vooronderzoek gedaan en zij dat alles normaal was daarna is oogarts gekomen nogmaals onderzoek gedaan en zij dat alles normaal was en is daarna weggegaan moest zelf aan assistente vragen hoe het verder gaat met vlekken maakte al een fout door te zeggen tegen arts dat rechteroog goed was arts corrigeerde dat door te zeggen links voor de rest heel erg on persoonlijk moet druppelen maar zegt niets over recept en voor de rest zoek het zelf allemaal maar uit.

Reactie van/namens Oogkliniek Bergman Clinics | Ogen | Haarlem - Haarlem

Beste meneer/mevrouw, het spijt ons om te horen dat u ontevreden bent over uw bezoek bij onze vestiging in Haarlem. Oogziekenhuis Zonnestraal staat voor de hoogste zorg voor de patiënt en wij betreuren het dat u dit anders heeft ervaren tijdens het druppelproces, onze excuses. Onze klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is bereikbaar via klachtenfunctionaris@oogziekenhuiszonnestraal.nl
Met vriendelijke groet, team Oogziekenhuis Zonnestraal Haarlem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergman Clinics | Ogen | Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.