Opsis Oogziekenhuis Amstelveen

maandag
dinsdag

Waardering van Opsis Oogziekenhuis Amstelveen - Amstelveen op 8 januari 2018

Staar

Na de staaroperatie had ik een extreem droog oog en veel last, waardoor ik vrijwel niets zag met dat oog. Er werd door Dr. Dito alleen maar antibiotica voorgeschreven en héél weinig duidelijkheid gegeven. Toen ik uiteindelijk voor een second opninion naar een ander ziekenhuis ging, weigerde Opsis om kosteloos mijn medische gegevens naar het andere z'huis te sturen. Het is absoluut ongepast om, als ziekenhuizen onderling, elkaar kosten in rekening te brengen voor dit soort zaken. Het andere z'huis was ook totaal verrast; evenals mijn huisarts. Erg onprofessioneel en op deze manier lopen de kosten in de zorg alleen maar op.

Reactie van/namens Oogkliniek Opsis Oogziekenhuis Amstelveen - Amstelveen

Wat vervelend om te begrijpen dat de antibiotica niet voldoende hebben gewerkt. Hopelijk kan het andere ziekenhuis uw droge ogen naar tevredenheid oplossen.

Voor het opvragen van medische dossiers hebben wij een vaste procedure, waar inderdaad het overmaken van €0,23 eurocent toe behoort. Dit geldt zowel als de patiënt zelf het dossier opvraagt, als wanneer een derde partij dit namens de patiënt met zijn of haar toestemming doet. Op onze procedures maken wij helaas geen uitzonderingen, zo ook op deze procedure niet.

Hoewel wij het betreuren een negatieve beoordeling van u te ontvangen, wensen wij u veel sterkte met uw oog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Opsis Oogziekenhuis Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.