Retina Total Eye Care

Waardering van Retina Total Eye Care - Driebergen-Rijsenburg op 30 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

In oktober heb ik via het contact formulier mijzelf aangemeld bij Retina. Na twee weken nog geen reactie ontvangen , toen maar gebeld en een afspraak gemaakt voor een intake met een vervolgonderzoek. Het onderzoek ging goed , maar omdat er geen oogarts aanwezig was heb ik een vervolg afspraak moeten maken ( het had wel netjes geweest om dit van te voren aan te geven , zodat ik niet twee keer hoef te komen) . Na een paar weken nog geen bevestiging ontvangen van de afspraak voor het vervolg onderzoek en maar weer contact opgenomen met Retina . Daar wist men helemaal niet wie ik was en ging er maar vanuit dat ik een nieuwe patiënt was. Toen ik over de gang van zaken mijn beklag deed, werd alle kritiek simpel weggewuifd. Naar aanleiding van deze gang van zaken heb ik geen enkel vertrouwen in Retina en ga op zaak naar een andere oogkliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Retina Total Eye Care? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.