Waardering van Rijnzicht Oogkliniek - Wassenaar op 9 november 2014

• Oogaandoeningen

Ik wilde mijn ogen laten laseren om van de lenzen en brillen af te zijn en mijn zus was drie jaar geleden al bij deze instelling geweest. Ze raadde het me aan door alle nazorg en aandacht. En inderdaad, de mensen zijn ontzettend vriendelijk, leggen alles uit en vragen mij telkens of ik nog vragen heb. Het voelde meteen vertrouwd. De operatie ging vlekkeloos. Ik vond het heel spannend (het zijn wel je ogen!), maar ze hielden mijn hand vast en steunden me door tegen me te blijven praten. Diezelfde avond nog heb ik een film gekeken en de volgende dag auto gereden! Geen seconde spijt gehad van mijn instellingskeuze, zij zijn de enige die ik met mijn ogen vertrouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnzicht Oogkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.