RKZ Eyescan Oogzorgkliniek Noord-Holland

Oogkliniek

Vondellaan 8 1942 LJ Beverwijk
088-1111980
Deze locatie is onderdeel van Eyescan

Waardering van RKZ Eyescan Oogzorgkliniek Noord-Holland - Beverwijk op 3 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Staar

Ik ben zeer tevreden over dr Beerthuijzen. Hij luistert, overlegd en legt alles goed uit. De kliniek zelf ervaar ik al zeer prettig zonder lange wachttijden. De staaroperatie is zeer voorspoedig gegaan. Daarna gelaserd i.v.m. nastaar en mouches volantes. Omdat ik heel veel last heb van de mouche volantes moet ik nogmaals gelaserd worden in augustus. Ik ben heel tevreden tot nu toe met de uitleg van de behandeling. Ik ben in overleg met de dokter van min naar plus gegaan na staaroperatie en dat is wel wennen. We hebben het daar over gehad in voorgesprek maar vind dat wel wat tegenvallen. Zou fijn zijn als er meer mogelijkheden zijn qua kiezen welke lensen erin je ogen komen zonder dat je dat zelf moet betalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RKZ Eyescan Oogzorgkliniek Noord-Holland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.