Waardering van Stolmed Klinieken, locatie Etten-Leur - Etten-Leur op 23 mei 2020

• Staar

Ik wilde al jaren van mijn bril af welke ik inmiddels ruim 25 jaar droeg, omdat ik werkzaam ben in de bouw was een bril vaak erg lastig. Na wat onderzoek werd duidelijk dat ik wat staar had en in overleg met de optometrist is besloten een lensvervangende operatie te ondergaan. Met bijbetaling voor speciale lenzen is een super resultaat bereikt. Nog dezelfde avond na de ingreep kon ik zonder probleem de ondertiteling op tv lezen evenals de berichten op mijn telefoon. Dr Stolwijk heeft mij geholpen en vertelde tijdens de ingreep steeds wat hij ging doen. De assistente was erg vriendelijk en behulpzaam en heeft me voor en na de operatie fijn begeleid. Ik zal Stolmed kliniek zeker een ieder met klachten aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stolmed Klinieken, locatie Etten-Leur? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.