VISUS Oogkliniek

donderdag
vrijdag

Waardering van VISUS Oogkliniek - Rotterdam op 4 december 2017

Oogaandoeningen

Lang getwijfeld of ik het ooglaseren wel zou gaan doen en uiteindelijk toch de stap gemaakt. In intake en vooronderzoek gebeurde in Utrecht, waarbij veel info kreeg over hoe alles ging. Vriendelijke mensen, met een profi uitstraling en een goede uitleg.Gelukkig waren mijn ogen geschikt voor een monovision behandeling en kon dit vrij vlot al worden ingepland in Rotterdam.De behandeling zelf was spannend voor mij, maar ook daar waren de mensen relaxt en het team vriendelijk en professioneel. De behandeling zelf viel me zeer mee en was snel gedaan.Gelukkig had ik vrijwel geen last van mijn ogen na de behandeling en was het zicht al heel snel helemaal goed. Nu een paar weken later zelfs perfect. Gisterenavond mijn zicht in de bioscoop getest en ook dat kon ik perfect lezen.Bedankt Visus voor alles en ik beveel jullie zeker aan bij anderen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VISUS Oogkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.