VISUS Oogkliniek

Gesloten
maandag
dinsdag

Waardering van VISUS Oogkliniek - Rotterdam op 5 januari 2018

Nadat ik de keuze had gemaakt mijn ogen te willen laseren ben ik op internet gaan kijken naar welke kliniek mij het meest aansprak. De afspraak met visus was snel gemaakt en ik kon ook vrij snel terecht.Na het vooronderzoek kon ik de afspraak voor het daadwerkelijke laseren snel maken. De wachttijd hiervoor was 6 weken ivm de zomervakantie. De behandeling zelf was in Rotterdam, deze locatie was ook goed bereikbaar en had voldoende parkeergelegenheid. Het wachten daar duurde vrij lang ivm de controles van iedereen. De daadwerkelijke behandeling ging in tweeen. Het flapje laseren, het drukgevoel was wat vervelend en de sterkte weglaseren, rook iets naar verbrand haar. Dit duurde samen nog geen 10 min. Het personeel was geruststellend wat heel fijn was, want ik was zenuwachtig. Na het bijkomen en de uitleg van de nabehandeling, zag ik onderweg naar huis al wat er op de blauwe borden staat. Ook de nacontroles werden zorgvuldig gedaan.Ik ben nog steeds elke dag zo blij dat ik deze beslissing heb genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VISUS Oogkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.