Waardering van VISUS Rotterdam - Rotterdam op 16 november 2016

9.7

Nu een week geleden heb ik mijn ogen laten laseren bij Visus oogkliniek. De behandeling viel erg mee en na een aantal uur had ik al praktisch nergens meer last van. Helaas begon mijn rechteroog de volgende dag te ontsteken, hoogstwaarschijnlijk vanwege littekenweefsel wat op dat hoornvlies zat van een vroegere infectie. Ik was hier vooraf voor gewaarschuwd door de behandelend arts. Nadat deze complicatie geconstateerd was heb ik aanvullende medicatie gehad en hebben de artsen erg goed vinger aan de pols gehouden. In een week tijd hebben ze mij 4 keer willen zien, altijd direct aan de beurt. Ik ben erg tevreden over de nazorg en heb het gevoel in goede handen te zijn voor voorspoedig herstel van mijn rechteroog.Ondanks dat het hele traject natuurlijk een stuk fijner zou zijn zonder complicaties, zou ik Visus oogkliniek aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VISUS Rotterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.