VISUS Oogkliniek

dinsdag
woensdag
donderdag

Waardering van VISUS Oogkliniek - Rotterdam op 10 januari 2018

Omdat de eerste afspraak geheel vrijblijvend is en ik toch wel nieuwsgierig was besloot ik een afspraak te maken bij Visus. Door de heldere informatie & informatieve filmpjes Verliep de afspraak vlot en helder. Het advies werd duidelijk niet gedreven door de prijs van de behandeling.Direct na de 1e afspraak besloot ik een afspraak te maken omdat er veel keuze was besloot ik na 3 weken terug te komen voor de behandeling. Ik vond het prettig dat er tijdens de behandeling tegen me werd gepraat (omdat ik hierdoor geen moment heb gedacht aan het feit dat er iets of iemand aan mijn oog zat). Na de behandeling kwam ik bij in een uitrust ruimte waar er gezorgd was voor een goede uitleg & hulp m.b.t. de oogdruppels. Uiteindelijk heb ik weinig last gehad van prikkende ogen (ong. 30 minuten) en na een paar uurtjes kon ik goed zien zonder bril.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor VISUS Oogkliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.