Worldeye

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Oogontsteking

Enkele jaren na behandeling klachten. Behandeld en bij 2e controle wederom enorme lange wachttijd. Voel me niet serieus genomen en heb afscheid genomen. Ga op zoek naar een nieuwe specialist.

Reactie van/namens Oogkliniek Worldeye - Amsterdam

Beste, Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de wachttijden die zijn ontstaan, onze excuses daarvoor. Voor iedere patiënt nemen we voldoende tijd en dat brengt helaas met zich mee dat er soms uitloop ontstaat in de agenda's van de oogartsen en optometristen. De kwaliteit staat bij ons voorop en mensen zijn over de behandeling zelf erg tevreden. De wachttijden proberen we te beperken, alleen is dit helaas niet altijd te voorspellen. Weet dat u altijd welkom bent en mocht u nog vragen of aandachtspunten hebben, neem gerust contact met ons op: 085-029 00 11 of info@worldeye.nl. Met vriendelijke groet, Team Worldeye

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Worldeye? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.