Waardering van Worldeye - Amsterdam op 19 maart 2019

• Staar

Onderwerp:Refractieve trifocaal torische lensvervanging / cataract behandeling op 07 februari 2019 (aan beide ogen tegelijk behandeld)Ik ben zeer tevreden over de kliniek en zeer tevreden over de behandeling in de meest brede zin des woords.Ben behandeld door de deskundige artsen Prof. Dr. B. Sener en Drs. Dr. G. Neuteboom. Wat een Kanjers! Het vooronderzoek is gedaan door de extreem geduldige en briljante optometrist H. Bakhtiyari. Wat een Topper! Allerlei vragen die ik had betreffende de behandeling zijn ook naar zeer tevredenheid beantwoord. Ik ben heel erg blij dat ik voor deze kliniek gekozen heb! De dag na de behandeling leek het alsof een wereld voor mij open ging. Ik kon namelijk de kleine letters op mijn mobiele telefoon en de matrix borden boven de weg, vanuit een afstand al goed lezen, wat voorheen met mijn multifocale leesbril nogal zeer moeilijk ging.Worldeye is zeker een aanrader! Een prima kliniek, een goede locatie; personeel dat zeer klantvriendelijk, geduldig en behulpzaam is en een zeer goede en duidelijke voorlichting en begeleiding geeft. De voorzorg, de behandeling en de uitgebreide nazorg zijn allemaal perfect geregeld.Chapeau! Dankjewel! Ga zo door!

Bent u of werkt u voor Worldeye? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.