Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen

Oogkliniek

Voskuilenweg 129 G 6416 AJ Heerlen
088-1111940
Deze locatie is onderdeel van Eyescan

590 resultaten voor je selectie:

24 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik werd bij binnenkomst netjes te woord gestaan door een medewerkster. Eerst deed zij een oogmeting als voorbereiding bij de arts. Daarna moest ik even wacten en werd ik bij de arts geroepen. Deze...

18 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn zoon van 4 jaar heeft een nieuwe bril naar aanleiding van de eerste bezoek. cilinder in twee oogjes. hij werd getest door 3 dames in totaal, in alle keren waren de dames geduldig en aardig, hij...

13 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben prima ontvangen, voorgelicht en behandeld

8.7
10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ben tevreden, niet lang wachten en duidelijke uitleg en vriendelijke behandeling

8.8
10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

zorgmedewerker en uitvoering alles naar tevredenheid uitgevoerd

7.3
10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Correct, rustig, geduldig met het beantwoorden van vragen mijnerzijds.

8.4
10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben op correcte wijze benaderd en behandeld.

7.0
10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn zoon is voor beoordeling van zijn ogen al 1x geweest gaat vandaag op controle

10 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke mensen Geen lange wachttijden Grondig onderzoek verhoogde oogdruk Dank U

9.8
7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn behandeling is nog niet voorbij. Het injecteren verschilt per behandelaar. De ene keer merk ik amper iets van de injectie. Een volgende keer wel. Nadrukkelijk vraag ik goed te verdoven. De...

8.4
3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer prettige omgeving, sociale, vriendelijke mensen. Zowel bij binnenkomst aan de receptie als ook bij het onderzoek door de arts positieve, open en sociale benadering. Echt mijn complimenten.

9.8
3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed behandeld, de oogarts was geweldig aardig. En heeft me goed uitgelegd wat er aan de hand is

8.3
3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Meteen bij binnenkomst wordt je op het gemak gesteld. Geven goede uitleg hoe het onderzoek in elkaar steekt en handelen ook hierna. Nemen ook alle tijd voor je. Chapeau!

3 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben correct behandeld en volgens mij ook met deskundigheid. Ik denk niet dat er iets verbeterd moet worden.

8.2
21 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

altijd zeer vriendelijk en goede oogmetingen

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben tevreden. Mijn zoontje van 7 maanden (ongeveer) had eyescan. Alles was goed. Binnenkort hebben we weer een afspraak.

9 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraaktijden worden goed nageleefd ,ook de tijdslimiet gezien de hele behandeling is niets op aan te merken Personeel komt prettig over

7.8