Waardering van Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen - Heerlen op 23 augustus 2016

4.2
  • Oogaandoeningen

Kreeg snel afspraak met optometrist. Optometrist bleek leerling te zijn, er was geen nacontrole op haar bevindingen. Zij gaf meteen aan dat ik staaroperatie moest ondergaan. Later kwam oogarts, opende gesprek met "Zo, U wilt niet  geoprereerd worden aan staar", terwijl ik alleen informatieve vragen had gesteld. Oogarts keek voortdurend op horloge. Info ging overwegend over type lenzen en gang van zaken bij operatie. Voelde me onder druk gezet om snel te beslissen en te kiezen voor dure lenzen. Alternatieven (andere glazen e.d.) werden niet besproken. Inmiddels heb ik elders onderzoek laten doen en kan ik me met aangepaste glazen nog goed redden, Operatie was nog niet nodig.

Reactie van/namens Oogkliniek Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen - Heerlen

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u het gevoel kreeg snel te moeten beslissen over een staaroperatie. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Als u het prettig vindt om voorlopig aangepaste glazen te dragen en u kunt zich daar goed mee redden, dan heeft u voor uzelf de juiste beslissing genomen.
U kunt ons altijd bellen op 088 - 1111 940 om e.e.a. nog eens door te nemen als u daar behoefte aan heeft. U kunt ook een e-mail met uw contactgegevens naar heerlen@eyescan.nl sturen, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Met vriendelijke groet,
Judith Janssen
Vestigingsmanager Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.