Waardering van Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen - Heerlen op 8 juli 2016

4.7

Zeer belabberde, onvriendelijke benadering en onderzoek door de vrouwelijke specialiste!

Reactie van/namens Oogkliniek Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen - Heerlen

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u de benadering van onze vrouwelijke specialiste als belabberd en onvriendelijk heeft ervaren. Wij vinden een persoonlijke en warme benadering juist erg belangrijk. Helaas is dit tijdens uw bezoek niet naar voren gekomen. Ik wil u vragen om contact met mij op te nemen, zodat wij uw ervaring uitgebreider kunnen bespreken. Hopelijk kunnen wij aan de hand
hiervan verbeteringen doorvoeren. U kunt contact met mij opnemen via heerlen@eyescan.nl of bellen naar 088 - 1111 940.

Met vriendelijke groet,

Judith Janssen
Vestigingsmanager Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zuyderland Eyescan Oogzorgkliniek Limburg Heerlen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.