Oogzorgcentrum Zwolle – optometrie en orthoptie

dinsdag
woensdag
donderdag

277 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
11 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Prima geholpen. Duidelijk aardig personeel

10 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Het was de eerste keer dat ik in het oogzorgcentrum in Zwolle was. De ontvangst was prettig. Ik was er voor een onderzoek en dat is naar volle tevredenheid verlopen.

9.3
23 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Prettige begeleiding en een fijn resultaat.

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik werd vriendelijk ontvangen.alles werd duidelijk uitgelegd. Ik ben heel tevreden.

19 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik werd heel netjes ontvangen en tijdens het onderzoek werd iedere keer alles duidelijk uitgelegd. Ik kreeg netjes via de mail een verslag en meting .

19 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne begeleiding en uitleg. Zorgvuldig onderzoek. Helaas langere wachttijd dan gehoopt, zowel screening als vervolgbehandeling.

9.8
19 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Persoonlijke aandacht en goede adviezen

9.4
16 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer goed geholpen door mw. Ulfman. Ze is erg geduldig, heeft inlevingsvermogen en legt alles helder uit.

15 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Het Oogzorgcentrum maakt een zeer professionele en kundige indruk. Zowel nu en zeker ook een paar jaar geleden hebben zij mij enorm geholpen om mijn zicht te verbeteren. Hoewel ik inmiddels alweer...

8.7
12 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Na de corona besmetting in april allerlei klachten , oa evenwichtsproblemen en visuele problemen..Advies is rust rust.afgesprokem om na een half jaar weer te kijken hoe t dan is..geeft in ieder geval...

12 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg

9.8
5 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne duidelijke uitleg en begeleiding.

9.6
24 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Op een prettige en vriendelijke manier ben ik geholpen en er is serieus naar mijn probleem gekeken en goede uitleg ontvangen.

9.2
23 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Vlotte service want ik werd snel benaderd voor een afspraak. Mijn eerste ervarring is dat ik er een goed gevoel aan overhoud.

22 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer net en vriendelijk ontvangst. Alles straalt vertrouwen uit. Deskundigheid ten top. Aanbevelingswaardig !!

22 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Een zeer goede kliniek met uitstekende oogzorg. Snelle afspraken, goede apparatuur en zeer vakkundige medewerkers! top!

11 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Het was erg prettig om te ervaren dat juist de zorgverlener spoedig contact met mij opnam voor het maken van een afspraak, nadat de verwijzing via de huisarts was binnen gekomen. De zorgverlener was...

9 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Na een lange (medische) zoektocht ben ik uiteindelijk bij Lisette in behandeling gekomen bij het oogzorgcentrum in Zwolle. Het is dankzij haar initiatief en hulpverlening dat ik op de juiste manier...

8.9
25 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Graag zie ik de onderzoeksresultaten gedeeld met mijn huisarts. Daar heb ik nog geen bevestiging van gehad ondanks dat ik het wel via de mail gevraagd had.