Oogzorgcentrum Zwolle – optometrie en orthoptie

woensdag
donderdag
vrijdag
8:00 - 17:00

Waardering van Oogzorgcentrum Zwolle – optometrie en orthoptie - Zwolle op 11 oktober 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Oogaandoeningen

Het was erg prettig om te ervaren dat juist de zorgverlener spoedig contact met mij opnam voor het maken van een afspraak, nadat de verwijzing via de huisarts was binnen gekomen. De zorgverlener was zeer informatief en accuraat. Men nam direct contact met oogheelkunde op voor het maken van een spoedafspraak. Zeer prettig. Door het snelle handelen van deze zorgverlener kon ik een paar uur later al terecht in het ziekenhuis en werd ik voor mijn oogprobleem behandeld. Ik kijk terug op een prettige benadering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogzorgcentrum Zwolle – optometrie en orthoptie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.