Waardering van Oogzorgcentrum Zwolle – optometrie en orthoptie - Zwolle op 6 september 2019

Van A (informatie inwinnen om te laten laseren) tot Z (De nazorg nadat ik gelaserd ben) ben ik fantastisch te woord gestaan en geholpen in en tijdens mijn proces tot laseren.Voordat ik daadwerkelijk gelaserd werd had ik het idee dat er te goed naar mijn ogen werd gekeken, puur of je wel of niet gelaserd kan worden. Vooronderzoek (full scan) van ruim 1 uur, daarna nog een soort van second opinion in Utrecht van ongeveer 30 minuten. Nu mijn zicht beter is dan ooit te voren bedenk ik me dat het wel je ogen zijn waar "te goed" naar gekeken is. Deze zorg is nodig en zeker deskundig! Ik ben altijd goed geinformeerd, vanaf het begin tot aan het eind. Ik was gister zelfs blij met het SMSje wat ik van Oogcentrum zwolle kreeg dat ik een afspraak had! Anders glad vergeten dat ik er eentje had staan.Bedankt voor de prettige en duidelijke manier van communiceren.Bedankt voor de pijnloze laser behandeling.En tot slot zou ik de aller eerste lach met mijn verbeterde zicht na de operatie nooit vergeten van de receptioniste die vroeg hoe het was gegaan en hoe ik me voelde!Bedankt voor alle goeie zorgen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oogzorgcentrum Zwolle – optometrie en orthoptie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.