AlfaOrtho Orthodontistenpraktijk

Mondzorg

uit 46 waarderingen

70 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
6 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben dankbaar dat mijn gebit mooi is geworden. Goed werk geleverd. Ik ben heel erg blij

18 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

ik ben erg tevreden over alphaortho en raad het iedereen zeker aan. ze gaan fijn met de patienten om en de behandelingen worden goed uitgevoerd.

13 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Op latere leeftijd toch gekozen voor een beugel. Ben heel blij dat ik het heb gedaan. Iedereen die bij alfa ortho werkt heeft mij altijd goed geholpen. Vriendelijk personeel en behulpzaam.

22 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben 100% tevreden. Ik heb nu helemaal het gebit wat ik wilde, keurig recht. Nette praktijk en behulpzame medewerkers

12 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden omdat ik goed behandeld word en omdat ik aandacht krijg van de ortho.

9.2
5 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Top personeel echt geweldige mensen niks anders te zeggen

28 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne praktijk met fijne en behulpzame medewerkers!

9.2
19 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Proces is goed en vlot verlopen. Uitleg gegeven over waarom iets moet gebeuren. Aardige medewerkers.

1 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Ben tevreden. Zou deze praktijk iedereen aanraden.

31 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Goed geadviseerd door ortho. Ontspannen sfeer in praktijk. Vriendelijk personeel en bovenal tevreden met resultaat.

9.7
31 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

Goede service, vriendelijk personeel

22 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden omdat ik altijd goed werd behandeld en ik ben super tevreden met het resultaat. Ook is het een mooie schone ruimte, en iedereen is vriendelijk.

29 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Leuke en ontspannen sfeer. De medewerkers zijn professioneel, behulpzaam en vriendelijk.

26 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben enorm tevreden, super goed geholpen en ik ben erg blij met mijn eindresultaat

23 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik word altijd netjes behandeld, krijg ook goed uitleg. Aardig personeel, en ik ga met een goed gevoel weg. Er wordt goed buiten het praktijk ook gecommuniceerd ivm afspraken. Altijd prettig om een...

28 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel erg te vreden met de zorgverlening.

25 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Persoonlijke wensen werden meegenomen in behandeling.

9.7
23 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Zij moesten bij eerste afspraak zeggen dat ik van mijn verzekeraar gevraagd heb over mijn vergoeding van deze behandeling of niet. Daardoor den ik bijna 800 euro kwijt.