Waardering van Boersma en Boersma, praktijk voor tandheelkunde en orthodontie - Zwolle op 20 oktober 2019

5.2

Het is ons al eerder opgevallen dat orthodontisten geen moeite hoeven te doen om klanten te krijgen waardoor een klantgerichte houding ver te zoeken is. Onze zoon heeft vele malen tussentijds problemen gehad met zijn beugel (blokjes vlogen zo ongeveer per 2 weken eruit), soms zelfs nadat hij net een controlebezoek had afgelegd. Wij hebben ruime ervaring met orthodontisten maar zo vaak hebben wij nooit een beugel kapot zien gaan. Maar ook op de vraag hoe dit toch kan en dat wij er ook niet blij van worden om telkens vrij te nemen en de auto maar weer te pakken, zijn we regelmatig gewoonweg onbeschoft behandeld. Zowel kwaliteit als omgang met klanten is heel matig bij deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boersma en Boersma, praktijk voor tandheelkunde en orthodontie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.