Bovend'Eerdt Orthodontie

Orthodontiepraktijk

Zevenhontseweg 3 5231 GZ 's-Hertogenbosch

17 resultaten voor je selectie:

10 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Super tevreden en prachtig resultaat. Excellente communicatie met de restauratieve tandarts.

9.8
12 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Super relexte praktijk Ortho en assistentes met gevoel voor der baan Leggen alles goed uit en erg kindvriendelijk

7 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaring gehad deze orthodontist en assistentes zijn perfectionistisch en erg vriendelijk.

21 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer fijne en professionele orthodontist.Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken, echt een aanrader !!

30 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke, ontspannen, professionele houding en behandeling door de orthodontist en alle medewerkers. De receptie is fantastisch en zoekt altijd het beste behandeltijdstip.

4 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een topteam en een goede sfeer hangt er in deze praktijk! Als volwassen patiënt is het toch een stapje om de beugels in te gaan. Ook met mijn drukke agenda werd rekening gehouden. Ik werd erg...

9.5
14 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

De behandeling was voor onze dochter. Eerst wordt in een intakegesprek aandachtig gevraagd wat het beoogde doel is. Duidelijk wordt het gehele plan van aanpak uitgelegd. Vervolgens wordt aan de...

9.7
30 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

2 jaar lang een beugel gehad en erg tevreden met het resultaat. Erg vriendelijk personeel en alles wordt duidelijk uitgelegd.

11 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb ongeveer 2,5 jaar mijn beugel gehad. Alles staat nu recht, wat voorheen nog een grote puinhoop was in mijn mond. Dus ik ben tevreden over de ervaring bij deze ortho.

8.5
19 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

De orthodontist was erg aardig. De assistentes leken soms een beetje gestresst te raken als er iets niet helemaal goed ging. Over het algemeen waren ze goed en sympathiek.

7.3
19 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

De orthodontist en de rest van het personeel zijn erg voorzichtig en geduldig. De behandeling is zeer goed verlopen. Ook toen er een probleem was met de beugel werd dit goed en snel opgelost. Qua...

3 maart 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Je wordt altijd zo spoedig mogelijk geholpen, een controleafspraak is nooit meer dan 15 minuten. Je wordt vriendelijk geholpen. Super!

9.3
11 februari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goede orthodontist die mij goed geholpen heeft.

8.5
26 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Vanaf de eerste afspraak tot de laatste controle is alles goed voorgelicht zowel over de behandeling als de bijkomende kosten. Ik heb nooit voor verassingen gestaan. Het personeel is zeer vriendelijk...

9.5
25 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Over het algemeen ben ik dik tevreden. Helaas is het soms moeilijk een afspraak in te plannen omdat het druk is, maar dat is natuurlijk wel begrijpelijk.

13 januari 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede voorlichting over behandelmethode en duur van behandeling. Deskundig en vriendelijk personeel. Er wordt meegedacht met het plannen van afspraken als je werkt. Problemen worden meteen opgelost.

Filters

Aandoening