Kelderman en Hüsken, kliniek voor orthodontie

Orthodontiepraktijk

Harderwijkerweg 169 3852 AC Ermelo

Waardering van Kelderman en Hüsken, kliniek voor orthodontie - Ermelo op 8 juni 2021

N.v.t.

Vanaf de eerste afspraak voor mijn 12- jarige zoon ervaar ik problemen met de communicatie; ik mocht ivm Corona niet naar binnen. Vanaf de tweede afspraak belde ik met de assistente wat ze bij de volgende afspraak gingen doen. Ik had gezegd dat mijn zoon een gevoelig kind is en ze duidelijk moesten uitleggen wat ze gingen doen. Foto's van het gebit gemaakt, ik was weer niet op de hoogte. Hij werd naar buiten gestuurd zonder enige informatie. Ik weer naar binnen om te vragen hoe het zat. De beugel bij mijn minderjarige zoon werd geplaatst, wederom mocht ik niet mee naar binnen, terwijl je thuis 2 gasten mocht ontvangen. Weer kwam mijn zoon naar buiten, zonder instructie. De volgende afspraak kwam mijn zoon met een getrokken kies naar buiten! Ik naar binnen en eiste de orthodontist te spreken. Toen ik vroeg waarom hij niet mijn toestemming had gevraagd, gaf hij (voor mij) een vaag antwoord. Alles bij elkaar, was, dit de reden dat ik direct ben overgestapt naar een andere praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kelderman en Hüsken, kliniek voor orthodontie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.