Waardering van mw. J.M.C. Spijkers, orthodontist - Bergen op Zoom op 24 december 2018

• Gebitsaandoeningen

Deskundig medewerksters in dienst zowel bij de balie als aan de behandelstoelen.Van tevoren een goede screening gehad van mevrouw Spijkers zelf (erg kundig en perfectionistisch) foto's etc om te kijken of mijn gebit een beugel aan kan gezien mijn leeftijd. Afspraken zijn netjes nagekomen. Genoeg informatie ontvangen. Afspraken werden ook nog per mail bevestigd wat erg prettig werkt. Geen langere wachttijden gehad. Kortom een prima praktijk! Resultaat na ongeveer een jaar beugel te dragen is ongeloofelijk. Mooie lach hierdoor gekregen. In eerste instantie leek het mijn eigen gebit niet meer zo mooi recht!

Bent u of werkt u voor mw. J.M.C. Spijkers, orthodontist? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.