Waardering van mw. J.M.C. Spijkers, orthodontist - Bergen op Zoom op 15 november 2018

2.0
  • Gebitsaandoeningen

Vandaag zouden ze bij me kind met angst ,adhd en lichtverstandelijk beperking begeul plaatsen. Ze hebben mij kind ook eerder gezien en dat hij extra zorg nodig had. De medewerker van mevr. Spijkers was echt geduldig en heeft echt de tijd gegeven maar mevr. Spijkers zelf heeft een hele drama van gemaakt en hard opgereageerd mijn kind was al angstig ik zou zelf de behandeling  al laten stoppen maar voordat ik zei heeft zij al hard aangepakt. Dit mag zij niet doen tegenover mijn kind. Als zij geen geduld heeft met kinderen met aandoeningen kan zij van te voren aangeven. Mijn kind ging nog huilen thuis hij was niet meer te troosten. Dit mag niemand me kind aan doen. Als het niet lukt dan lukt het gewoon niet kan je op een normale manier zeggen. Mevrouw Spijkers is gewoon gestresd ziet er aardig en rustig uit maar vandaag heeft ze haar eigen laten zien dat ze niet stressbestendig en geduldig genoeg is en geen rekening meehoud met kinderen met een beperking..

Bent u of werkt u voor mw. J.M.C. Spijkers, orthodontist? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.