Ortho Bright Smile

Orthodontiepraktijk

Liesbos 140 2134 SE Hoofddorp

Waardering van Ortho Bright Smile - Hoofddorp op 3 mei 2012

orthobrightsmile is volgens mij een vrij nieuwe organisatie. Dat zie je ook wel aan de accomodatie. Sjiek, schoon, rustig en mooi. Toen ik belde voor een afspraak kon ik vrijwel meteen terecht. Ook bij de aanvraag voor vergoeding van kosten door mijn verzekeraar werd ik geholpen. Ik vind de laagdrempeligheid echt hartverwarmend. Onlangs was mijn draadje gebroken en ben ik dezelfde avond nog(in het weekend) geholpen. Speciaal voor mij is de orthodontist naar de praktijk gekomen. Ook de beschikbaarheid in de avonduren vind ik geweldig. Vooral met 2 kleine kinderen is dit ideaal en hoef ik geen vrij te nemen van mijn werk. In zeer korte tijd is er al een enorm verschil met mijn tanden sinds de eerste keer dat ik hier kwam. Meestal is de vrouw van de orthodontist aanwezig bij de receptie. Daardoor is het (bijna) gezellig om te komen. Zeer vriedelijke en integere mensen, vind ik. En wat ik heel geruststellend vind is, dat de orthodontist, heel veel kennis heeft en de nieuwste technieken beheerst. Deze meneer geeft lezingen enz. en reist ook naar verschillende landen om bij te blijven en te ontwikkelen. Een goede aanrader!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ortho Bright Smile? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.