Waardering van Orthocenter Amsterdam Noord - Amsterdam op 5 november 2017

4.2

Orthodontisten spreken slecht Nederlands en zijn niet goed te verstaan. Dit is erg vervelend communiceren over o.a. het behandelplan. Ook zijn de assistentes niet altijd even aardig. Toen ik terug kwam omdat mijn tandarts gezegd had dat er nog stukje van de 'blauwe bollen' op mijn kiezen zaten terwijl ik al lang uitbehandeld was, werd hij een mierenneuker genoemd.

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthocenter Amsterdam Noord - Amsterdam

Beste patiënt,

Helaas heeft u uw reactie anoniem geschreven, waardoor wij uw behandeling en patiëntendossier niet kunnen nakijken en u geen gerichte reactie kunnen geven.

Wij vinden het belangrijk om u zowel vooraf als tijdens het behandeltraject duidelijkheid te geven over wat u kunt verwachten van uw behandeling. Daarom vinden we het vervelend om te horen dat dat bij u niet is gelukt vanwege de taalbarrière. Mocht u bepaalde zaken niet begrijpen, dan kunt u altijd nog om extra uitleg aan een van de assistentes vragen. Zij zijn ook altijd goed op de hoogte van uw behandeling. Ook hebben wij service en klantvriendelijkheid hoog in de vaandel staan. Wij zullen uw punten oppakken om zo onze service te verbeteren.

Vriendelijke groet,

Team Orthocenter Amsterdam Noord

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthocenter Amsterdam Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.